Skip to main content

Development of Digital Marketing (5 cr)

Code: R300BN130-3002

General information


Enrollment
24.03.2025 - 02.11.2025
Registration for the implementation has begun.
Timing
03.11.2025 - 12.12.2025
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
2 cr
Virtual portion
3 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Bachelor of Business Administration, Business Economics R
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business Management
Teachers
Outi Kähkönen
Teacher in charge
Outi Kähkönen
Groups
R31L24S
Tradenomikoulutus, liiketalous (päiväopinnot), Rovaniemi, syksyt 2024
R31L24SA
Tradenomikoulutus, liiketalous, Kestävän liiketoiminnan kehittäminen, syksy 2024
Course
R300BN130

Evaluation scale

H-5

Objective

Opiskelija tietää ja osaa käyttää yleisimpiä digitaalisia myynnin- ja markkinoinninkanavia ja tietää niiden toimintalogiikan.
Opiskelija osaa kerätä ja arvioida tietoa digitaalisen markkinoinnin vaikuttavuudesta ja kannattavuudesta suhteessa käytettyihin panoksiin.
Opiskelija tietää erilaisten sovellusten hyödyntämisen mahdollisuudet analyysin, vuorovaikutuksen sekä myynnin ja markkinoinnin välineenä.
Opiskelija tuntee sisällöntuotannon suunnitelmallisuuden ja päämäärät sekä tietää tiedolla johtamisen periaatteet.
Opiskelija osaa käyttää tilanteeseen sopivaa oikeakielistä ilmaisua sosiaalisen median kanavissa.
Opiskelija tuntee teknologioiden hyödyntämisen mahdollisuudet liiketoiminnan kehittämisessä.

Kompetenssit: vastuullisen liiketoiminnan kehittäminen, ennakoiva kehittäminen, työelämässä toimiminen

Content

Digitaaliset myynnin- ja markkinoinninkanavat ja niiden toimintalogiikka

Tiedon kerääminen ja analysointi

Sovellusten hyödyntäminen

Sisällöntuotanto

Oikeakielisyys

Teknologioiden / tekoälyn hyödyntäminen

Location and time

On campus teaching

Teaching methods

Lectures, independent study, workshops, exam.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Taso 1
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen:
Opiskelija tietää ja osaa ohjeistetusti käyttää yleisimpiä digitaalisia myynnin- ja markkinoinninkanavia ja tietää niiden toimintalogiikan.
Opiskelija osaa ohjeistetusti kerätä ja arvioida tietoa digitaalisen markkinoinnin vaikuttavuudesta ja kannattavuudesta suhteessa käytettyihin panoksiin.
Opiskelija tietää erilaisten sovellusten hyödyntämisen mahdollisuudet analyysin, vuorovaikutuksen sekä myynnin ja markkinoinnin välineenä.
Opiskelija tuntee sisällöntuotannon suunnitelmallisuuden ja päämäärät sekä tietää tiedolla johtamisen periaatteet.
Opiskelija tuntee teknologioiden hyödyntämisen mahdollisuudet liiketoiminnan kehittämisessä.

Taso 2
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen:
Opiskelija tietää ja osaa käyttää yleisimpiä digitaalisia myynnin- ja markkinoinninkanavia ja tietää niiden toimintalogiikan.
Opiskelija osaa kerätä ja arvioida tietoa digitaalisen markkinoinnin vaikuttavuudesta ja kannattavuudesta suhteessa käytettyihin panoksiin.
Opiskelija tietää ja osaa kuvata erilaisten sovellusten hyödyntämisen mahdollisuudet analyysin, vuorovaikutuksen sekä myynnin ja markkinoinnin välineenä.
Opiskelija tietää sisällöntuotannon suunnitelmallisuuden ja päämäärät sekä tietää ja osaa kuvata tiedolla johtamisen periaatteet.
Opiskelija tietää teknologioiden hyödyntämisen mahdollisuudet liiketoiminnan kehittämisessä.

Assessment criteria, good (3)

Taso 3
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen:
Opiskelija ymmärtää ja osaa käyttää yleisimpiä digitaalisia myynnin- ja markkinoinninkanavia ja ymmärtää niiden toimintalogiikan.
Opiskelija osaa kerätä ja analysoida tietoa digitaalisen markkinoinnin vaikuttavuudesta ja kannattavuudesta suhteessa käytettyihin panoksiin.
Opiskelija ymmärtää erilaisten sovellusten hyödyntämisen mahdollisuudet analyysin, vuorovaikutuksen sekä myynnin ja markkinoinnin välineenä.
Opiskelija ymmärtää sisällöntuotannon suunnitelmallisuuden ja päämäärät sekä tiedolla johtamisen periaatteet.
Opiskelija ymmärtää teknologioiden hyödyntämisen mahdollisuudet liiketoiminnan kehittämisessä.

Taso 4
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen:
Opiskelija hallitsee yleisimpiä digitaalisia myynnin- ja markkinoinninkanavien käytön ja ymmärtää niiden toimintalogiikan.
Opiskelija osaa kerätä ja perustellen analysoida tietoa digitaalisen markkinoinnin vaikuttavuudesta ja kannattavuudesta suhteessa käytettyihin panoksiin.
Opiskelija hallitsee erilaisten sovellusten hyödyntämisen mahdollisuudet analyysin, vuorovaikutuksen sekä myynnin ja markkinoinnin välineenä.
Opiskelija hallitsee sisällöntuotannon suunnitelmallisuuden ja päämäärät sekä tiedolla johtamisen periaatteet.
Opiskelija hallitsee teknologioiden hyödyntämisen mahdollisuudet liiketoiminnan kehittämisessä.

Assessment criteria, excellent (5)

Taso 5
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen:
Opiskelija hallitsee yleisimpiä digitaalisia myynnin- ja markkinoinninkanavien käytön ja hallitsee niiden toimintalogiikan.
Opiskelija osaa kerätä ja kriittisesti analysoida tietoa digitaalisen markkinoinnin vaikuttavuudesta ja kannattavuudesta suhteessa käytettyihin panoksiin.
Opiskelija hallitsee laaja-alaisesti erilaisten sovellusten hyödyntämisen mahdollisuudet analyysin, vuorovaikutuksen sekä myynnin ja markkinoinnin välineenä.
Opiskelija osaa arvioida sisällöntuotannon suunnitelmallisuutta ja päämääriä sekä hallitsee laaja-alaisesti tiedolla johtamisen periaatteet.
Opiskelija osaa huomioida teknologioiden hyödyntämisen mahdollisuudet liiketoiminnan kehittämisessä.

Assessment criteria, approved/failed

Hyväksytty/hylätty: Opiskelija osaa käyttää tilanteeseen sopivaa oikeakielistä ilmaisua sosiaalisen median kanavissa.

Go back to top of page