The Visual Skills 2 (5 cr)
Code: T31L107OJ-3004
General information
- Enrollment
-
24.03.2025 - 31.07.2025
Registration for the implementation has begun.
- Timing
-
01.08.2025 - 31.12.2025
The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Bachelor of Business Administration, Business Economics T
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 50
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
- Teachers
- Jari Penttinen
- Teacher in charge
- Jari Penttinen
- Groups
-
TA31L24KBachelor of Business Administration, Business Economics, Tornio, Spring 2024
-
T31L24KTradenomi (AMK) liiketalous, Xbit-akatemia, päiväopinnot, Tornio, kevät 2024
-
T31L24STradenomi (AMK) liiketalous, päiväopinnot, Tornio, syksy 2024
- Course
- T31L107OJ
Evaluation scale
H-5
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija tunnistaa digitaalisen videotuotannon hyvät käytännöt ja ketterät menetelmät ja osaa käyttää keskeisiä sovelluksia. Osaa tuottaa videosisältöä verkkopalveluun ja sosiaaliseen mediaan. Tuntee videosisällön tuotannon prosessit ja osaa ulkoistaa tuotantoa.
Accomplishment methods
Monimuoto-opetus
Content
- digitaalinen videotuotanto
- videosisällön tuotannon prosessit
- alihankinta tuotanto
Assessment criteria, satisfactory (1)
Osaat tuottaa ja käsitellä digitaalista videosisältöä perustasolla. Sisältö on valitun kanavan kannalta pääosin toimivaa. Sisältö on liitettävissä brändiin. Tunnet videosisällön hankkimisen periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Osaat tuottaa ja käsitellä digitaalista videosisältöä hyvällä tasolla. Osaat valita kuhunkin tarkoitukseen sopivimman mediamuodon. Osaat tehokkaat työnkulut ja osaat perustella valintasi. Sisältö on brändin kannalta relevanttia. Tunnet sisällön hankkimisen prosessit ja toimijat.
Assessment criteria, excellent (5)
Osaat tuottaa ja käsitellä digitaalisista videosisältöä erinomaisesti. Osaat valita kuhunkin tarkoitukseen sopivimman mediamuodon. Osaat tehokkaat työnkulut ja osaat perustella valintasi. Osaat luoda luovia visuaalisia sisältöjä, jotka tukevat brändiä ja sen tavoitteita. Tunnet kattavasti sisällön hankkimisen prosessit ja toimijat.