Skip to main content

Brand Management (5 cr)

Code: T31L103OJ-3004

General information


Enrollment
01.10.2024 - 04.02.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
05.02.2025 - 09.03.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Bachelor of Business Administration, Business Economics T
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 50
Degree programmes
Degree Programme in Business Management
Teachers
Jonna Kaarivaara
Teacher in charge
Jonna Kaarivaara
Groups
TA31L24K
Bachelor of Business Administration, Business Economics, Tornio, Spring 2024
T31L24K
Tradenomi (AMK) liiketalous, Xbit-akatemia, päiväopinnot, Tornio, kevät 2024
T31L24S
Tradenomi (AMK) liiketalous, päiväopinnot, Tornio, syksy 2024
Course
T31L103OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää brändin merkityksen liiketoiminnassa. Osaa käyttää brändin rakentamiseen ja johtamiseen liittyviä periaatteita ja menetelmiä sekä osaa soveltaa niitä käytännön liiketoiminnan tilanteissa. Tunnistaa brändin keskeiset visuaaliset elementit.

Accomplishment methods

Monimuoto-opetus

Content

* brändiin liittyvät keskeiset teoriat ja mallit
* brändi-imago ja imagon mittaamiseen liittyvät periaatteet

Location and time

Monimuodon Zoom-luennot:

6.2 klo 14-17
13.2 klo 14-17
20.2 klo 14-17
27.2 klo 14-17

Xbit Akatemian liveluennot:

6.2 klo 9-11.30
13.2 klo 9-11.30
18.2 klo 12-14
26.2 klo 9-11.30
27.2 klo 9-11.30

Materials

Ilmoitetaan Moodlen työtilassa


Teaching methods

Tämä opintojakso toteutetaan kahdelle eri ryhmälle, monimuodolle ja Xbit -akatemialle. Opintojakso sisältää monimuodolle Zoom-luentoja ja Xbit akatemialle liveopetusta. Luennot sisältävät vaihtelevasti käytännönläheisiä tehtäviä, jotka tukevat oppimista, ja niiden aikana edistetään sekä ryhmä- että yksilötyöskentelyä. Moodlesta löytyy materiaaleja, joita opiskelijat hyödyntävät oppimisen tukena.

Employer connections

Osa tehtävistä kytkeytyy aitoon yritykseen.

Exam schedules

Oppimistehtävän palautuspäivämäärä 16.3.2025.

Jos tehtäviä ei ole palautettu määräpäiviin mennessä, tulee arvosanaksi automaattisesti hylätty. Tehtävä on voitu myös arvioida hylätyksi. Tällöin opiskelijalla on mahdollisuus uusia tehtävä kaksi kertaa. Uusintapäivämäärät ovat seuraavat:

16.4.2025
20.10.2025

Opiskelijalla on mahdollisuus korottaa yhden kerran saatua hyväksyttyä arvosanaansa. Korotukset on mahdollista suorittaa em. uusintapäivämäärinä.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Ymmärrät karkealla tasolla brändin merkityksen liiketoiminnassa. Tunnistat joiltakin osin brändin muodostumiseen vaikuttavat tekijät ja siihen liittyvät käsitteet. Osaat analysoida ja suunnitella brändi-identiteettiä ja brändi-imagoa joiltain osin. Ymmärrät brändin strategisen merkityksen markkinointiviestinnän näkökulmasta joiltakin osin. Osaat rakentaa ja kehittää yritysbrändiä joiltain osin. Tunnet brändin visuaalisen ilmeen keskeiset elementit. Hän tuntee brändi-imagon mittaamisen periaatteet. Kannat vastuuta projektin tehtävistä osana opiskelijatiimiä.

Assessment criteria, good (3)

Ymmärrät brändin merkityksen liiketoiminnassa. Tunnet brändin muodostumiseen vaikuttavat tekijät ja siihen liittyvät käsitteet. Ymmärrät brändin strategisen merkityksen markkinointiviestinnän näkökulmasta. Osaat analysoida ja suunnitella brändi-imagoa sekä brändistrategiaa. Osaat laatia brändin visuaalisen ilmeen keskeiset elementit. Osaat hyvin brändi-imagon mittaamisen periaatteet sekä osaat rakentaa ja kehittää yritysbrändiä. Kannat vastuun omista tehtävistään projektissa, otat vastuuta projektin onnistumisesta kokonaisuutena sekä jaat osaamistaan tiimissä.

Assessment criteria, excellent (5)

Ymmärrät erinomaisesti brändin merkityksen liiketoiminnassa sekä ymmärrät erittäin hyvin brändin muodostumiseen vaikuttavat tekijät ja siihen liittyvät käsitteet. Ymmärrät brändin strategisen merkityksen markkinointiviestinnän näkökulmasta erittäin hyvin. Osaat analysoida ja suunnitella brändi-imagoa sekä brändistrategiaa erinomaisesti. Osaat laatia erinomaisesti brändin visuaalisen ilmeen keskeiset elementit. Osaat erinomaisesti brändi-imagon mittaamisen periaatteet. Osaat rakentaa ja kehittää yritysbrändiä erinomaisesti. Kannat vastuun omista tehtävistään projektissa kiitettävästi, otat oma-aloitteisesti vastuuta projektin onnistumisesta kokonaisuutena sekä jakaa osaamistaan tiimissä.

Go back to top of page