Skip to main content

Development of Expertise (10 cr)

Code: R301LL103OJ-3005

General information


Enrollment
01.10.2024 - 31.08.2025
Registration for the implementation has begun.
Timing
01.01.2025 - 31.12.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
10 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Bachelor of Business Administration, Business Economics R
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 60
Degree programmes
Degree Programme in Business Management
Teachers
Sini Kestilä
Teacher in charge
Sini Kestilä
Groups
R31L22S
Tradenomikoulutus, liiketalous (päiväopinnot), Rovaniemi, syksyt 2022
R31L22SA
Tradenomikoulutus, liiketalous (päiväopinnot), Rovaniemi, syksyt 2022
R31L22SB
Tradenomikoulutus, liiketalous (päiväopinnot), Rovaniemi, syksyt 2022
Course
R301LL103OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, approved/failed

Arviointikohde

Hyväksytty:

Ammatillisen asiantuntijuuden kehittäminen:
- Tunnistat oman alan asiantuntijatehtävien vaatimukset sekä oman asiantuntijuuden vahvuuksia ja kehittämisen haasteita..
- Kehität osaamistasi alan asiantuntijatehtäviin.
- Osaat toimia alan asiantuntijatehtävien vaatimusten mukaisesti ja kykenet soveltamaan osaamistasi sujuvasti.
- Osaat tarkastella asiantuntijatyön tuloksia ja omaa asiantuntijuuttasi sekä kykenet määrittämään tavoitteita oman osaamisen edelleen vahvistamiselle.

Hylätty::

Ammatillisen asiantuntijuuden kehittäminen:
- Et tunnista oman alasi asiantuntijatehtävien vaatimuksia etkä osaa määrittää oman asiantuntijuuden vahvuuksia ja kehittämisen haasteita.
- Et pysty osoittamaan kehittäneesi osaamistasi alan asiantuntijatehtävissä.
- Et kykene toimimaan alan asiantuntijatehtävissä niiden vaatimusten mukaisesti, joita työ ja tehtävät edelyttävät.
- ET osaa tarkastella asiantuntijatyön tuloksia ja omaa asiantuntijuuttasi. Et kykene määrittämään tavoitteita oman osaamisen edelleen vahvistamiselle.

Qualifications

NULL

Go back to top of page