Skip to main content

Special Issues of Cadastral Surveying (5 cr)

Code: R501ML427-3001

General information


Enrollment
01.10.2024 - 12.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
13.01.2025 - 29.04.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Bachelor of Engineering, Surveying Technology
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 60
Degree programmes
Degree Programme in Land Surveying
Teachers
Sami Porsanger
Teacher in charge
Sami Porsanger
Groups
R51M22S
Bachelor of Engineering, Surveying Technology (day time learning), Rovaniemi, autumn 2022
RA51M22S
Bachelor of Engineering, Surveying Technology (blended studies), Rovaniemi, autumn 2022
Course
R501ML427

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Tasaisesti pitkin kevättä.

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Location and time

Zoom iltaisin lukujärjestyksen mukaan.

Materials

Materiaali tulee moodleen. Aihealueita alustavasti: Toimitusinsinöörin kelpoisuus, Yhteismetsäasiat, Yksityistieasiat, Rajankäynti ja vesijätön lunastus, Esteellisyys ja eettisyys, toimitustuotannon ajankohtaiset uudistukset, tuottoarvokaavat, kauppa-arvomenetelmän soveltaminen


Teaching methods

Opetus tapahtuu pääasiassa Zoomissa yhdessä harjoitustehtäviä tehden.

Employer connections

Harjoitustöiden kohteet pyritään ottamaan reaalimaailmasta.

Completion alternatives

Harjoitustehtävät voi tehdä myös itsenäisesti.

Student workload

n 10 opetuskertaa lukujärjestyksen mukaisesti

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija tuntee erityyppisiä maanmittaustoimituksia ja tietää niiden erityispiirteet ja vaatimukset. Opiskelija kykenee tuottamaan toimituksiin liittyviä asiakirjoja itsenäisesti.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelijalla on valmiudet ryhtyä tekemään erityyppisiä vaativiakin toimituksia. Opiskelija kykenee soveltamaan oppimaansa. Ongelmanratkaisutaidot erittäin hyvin kehittyneet.

Qualifications

NULL

Go back to top of page