Skip to main content

English for Electrical and Automation Engineering (5 cr)

Code: K500BI91-3001

General information


Enrollment
01.10.2024 - 05.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
06.01.2025 - 30.05.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
1 cr
Virtual portion
4 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Bachelor of Engineering, Electrical Engineering
Campus
Kosmos, Tietokatu 1, Kemi
Teaching languages
English
Finnish
Seats
0 - 70
Degree programmes
Degree Programme Electrical and Automation Engineering
Teachers
Sanna Jylhä
Teacher in charge
Sanna Jylhä
Groups
KA53S23S
Bachelor of Engineering, Electrical Engineering (blended studies), Kemi, Autumn 2023
K53S23S
Bachelor of Engineering, Electrical Engineering , Kemi, Autumn 2023
Course
K500BI91

Evaluation scale

H-5

Objective

..

Content

Interaction skills, communication skills in working life, oral and written exercises.
Communication Styles, Studying and Working , Presenting as Professional, Trade Fairs, Meetings and Negotiations, Business Correspondence, Processes and Projects, Academic Writing, Oral Presentation.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Suullisen ja kirjallisen englannin taidon arviointi perustuu ammattikorkeakoulujen englannin taitotasokuvauksiin ja yleiseen eurooppalaiseen kielitaidon viitekehykseen (Common European Framework). Taitotasovaatimus on B2 (toimiva itsenäinen kielitaito).
Opintojakson arviointi perustuu lähiopetuksessa, suullisissa ja kirjallisissa tehtävissä ja tentissä annettuihin näyttöihin, joiden pitää olla hyväksyttyjä.

Hyvä (3)
Opiskelija esittelee koulutustaan, työtehtäviä, alansa yrityksiä, projekteja ja järjestelmiä asianmukaisella tyylillä. Opiskelija hoitaa työasioita puhelimitse ja sähköpostitse ilman väärinkäsityksiä. Opiskelija toimii kokouksissa ja neuvotteluissa eri rooleissa. Opiskelija kirjoittaa selkeitä insinöörin ammattiin liittyviä dokumentteja, raportteja ja muita tekstejä. Opiskelija käyttää tekniikan ja talouselämän perussanastoa sekä oman erikoisalansa termistöä. Opiskelija toimii kokouksissa ja neuvotteluissa eri rooleissa. Opiskelija osoittaa hyvää tilannetajua monikulttuurisessa vuorovaikutuksessa ilman, että kielitaito rajoittaa viestintää.

Hyvä (4)
Opiskelija esittelee koulutustaan, työtehtäviä, alansa yrityksiä, projekteja ja järjestelmiä asianmukaisella tyylillä. Opiskelija hoitaa työasioita puhelimitse ja sähköpostitse luontevasti ilman väärinkäsityksiä. Opiskelija toimii kokouksissa ja neuvotteluissa eri rooleissa. Opiskelija kirjoittaa selkeitä ja hyvin jäsenneltyjä insinöörin ammattiin liittyviä dokumentteja, raportteja ja muita tekstejä. Opiskelija käyttää monipuolisesti tekniikan ja talouselämän perussanastoa sekä oman erikoisalansa termistöä. Opiskelija osoittaa hyvää tilannetajua monikulttuurisessa vuorovaikutuksessa ilman, että kielitaito rajoittaa viestintää.

Assessment criteria, excellent (5)

Suullisen ja kirjallisen englannin taidon arviointi perustuu ammattikorkeakoulujen englannin taitotasokuvauksiin ja yleiseen eurooppalaiseen kielitaidon viitekehykseen (Common European Framework). Taitotasovaatimus on B2 (toimiva itsenäinen kielitaito).
Opintojakson arviointi perustuu lähiopetuksessa, suullisissa ja kirjallisissa tehtävissä ja tentissä annettuihin näyttöihin, joiden pitää olla hyväksyttyjä.

Kiitettävä (5)
Opiskelija esittelee koulutustaan, työtehtäviä, alansa yrityksiä, projekteja ja järjestelmiä sujuvasti asianmukaisella tyylillä. Opiskelija hoitaa työasioita puhelimitse ja sähköpostitse täsmällisesti ja tehokkaasti ilman väärinkäsityksiä. Opiskelija toimii kokouksissa ja neuvotteluissa vakuuttavasti eri rooleissa. Opiskelija kirjoittaa selkeitä ja hyvin jäsenneltyjä insinöörin ammattiin liittyviä dokumentteja, raportteja ja muita tekstejä. Opiskelija käyttää taitavasti ja täsmällisesti tekniikan ja talouselämän perussanastoa sekä oman erikoisalansa termistöä. Opiskelija osoittaa erinomaista tilannetajua ja kielitaitoa monikulttuurisessa vuorovaikutuksessa.

Qualifications

NULL

Go back to top of page