Skip to main content

Basics of Working Life Communication in Land Surveying (5 cr)

Code: R501ML456-3002

General information


Enrollment
02.07.2023 - 15.09.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2023 - 31.12.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Bachelor of Engineering, Surveying Technology
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 60
Degree programmes
Degree Programme in Land Surveying
Teachers
Kati Vuontisjärvi
Katja Palo
Timo Karppinen
Virpi Peitso
Teacher in charge
Virpi Peitso
Groups
RA51M23S
Bachelor of Engineering, Surveying Technology (blended studies), Rovaniemi, autumn 2023
Course
R501ML456

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa laatia kirjallisia ja suullisia tuotoksia eri maanmittausalan toimijoiden näkökulmista hyödyntäen monipuolisesti alan tiedonlähteitä hyvän tieteellisen käytännön mukaisesti. Tieto on hyvin tiivistetty, rakenne on selkeä sekä kieli ja tyyli hyvä. Opiskelija toimii aloitteellisena ryhmän jäsenenä ja vastuullisena keskustelun vetäjänä. Opiskelija osaa edistää omalla toiminnallaan keskustelun tavoitteiden saavuttamista ja myönteistä ilmapiiriä. Opiskelija osaa kehittää omia yhteisöllisen viestinnän valmiuksiaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa laatia kirjallisia ja suullisia tuotoksia kattavasti ja monipuolisesti eri maanmittausalan toimijoiden näkökulmista hyvän tieteellisen käytännön ja eettisten suositusten mukaisesti. Tieto on erinomaisesti jäsennelty ja tiivistetty ja kieli ja tyyli on hallittua. Opiskelija esiintyy vakuuttavasti, innostavasti ja vuorovaikutteisesti. Opiskelija perustelee näkemyksensä monipuolisesti. Opiskelija osoittaa, jakaa ja rakentaa asiantuntijuuttaan. Opiskelija osaa ohjata, johtaa ja vaikuttaa kielellä. Opiskelijalla on halu kehittää omia yhteisöllisen viestinnän taitojaan.

Qualifications

NULL

Go back to top of page