Skip to main content

Marketing Communications (5 cr)

Code: YMAR1105-3007

General information


Enrollment
01.12.2023 - 09.04.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
16.04.2024 - 16.05.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Faculty of Social Sciences
Teaching languages
Finnish
Seats
1 - 500
Teachers
Vesa Markuksela
Teacher in charge
Vesa Markuksela
Course
YMAR1105

Evaluation scale

H-5

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- määritellä markkinointiviestinnän integroidun markkinointikommunikaation näkökulmasta
- selittää, miten markkinointiviestinnällä pyritään vaikuttamaan kuluttajaan
- eritellä mainonnan käsitteen sisällön
- hahmottaa keskeiset viestintäkanavat
- määritellä, mikä on brändi
- selittää, miten brändiuskollisuutta rakennetaan.

Execution methods

Luennot (24 h) ja omakohtainen perehtyminen kirjallisuuteen.

Accomplishment methods

Kirjallinen kuulustelu tai tehtävä, jossa suoritetaan luennot ja kirjallisuus.

Content

Markkinointiviestinnän keinot, kuluttajaan vaikuttaminen ja brändin käsite.

Materials

De Pelsmacker, Patrick, Geuens, Maggie & Van Den Bergh, Joeri (2013) Marketing Communications: A European Perspective, 5th ed.
Muu luennoitsijan ilmoittama materiaali.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Hylätty: Suoritus on puutteellinen tai virheellinen, tai sisältää huomattavia väärinkäsityksiä.

Välttävä ja tyydyttävä (1-2): Suoritus on suppea, pintapuolinen tai vastaa heikosti tehtävänantoa. Suorituksessa tyydytään luettelemaan asioita irrallisesti, tai käsitellään asioita yksipuolisesti. Suoritus voi sisältää virheitä tai epäselvyyksiä.

Assessment criteria, good (3)

Hyvä ja kiitettävä (3-4): Suoritus vastaa tehtävänantoa, osoittaa ymmärtämistä sekä taitoa analysoida ja perustella. Olet muodostanut asiasta kokonaiskuvan, mutta siinä saattaa olla vähäisiä puutteita.

Assessment criteria, excellent (5)

Erinomainen (5): Suorituksessa hahmotetaan laaja kokonaisuus ja tietoa osataan soveltaa moniulotteisesti tai sijoittaa eri konteksteihin. Suoritus osoittaa itsenäistä otetta ja oivallusta. Suoritus on ehjä kokonaisuus, joka sisältää perusteltua omaa ajattelua tai kriittistä pohdintaa. Vastaus on hyvin kirjoitettu tai toteutettu.

Qualifications

YMAR1101 Markkinoinnin perusteet

Go back to top of page