Engineering mathematics (5 cr)
Code: K502K23OJ-19007
General information
- Enrollment
-
13.03.2023 - 04.09.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
04.09.2023 - 17.12.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 1 cr
- Virtual portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Bachelor of Engineering, Mechanical Engineering
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 60
- Degree programmes
- Degree Programme in Mechanical Engineering
- Teachers
- Jan Stenlund
- Teacher in charge
- Jan Stenlund
- Groups
-
KA52K22SBachelor of Engineering, Mechanical Engineering (blended studies), Kemi, syksy 2022
- Course
- K502K23OJ
Evaluation scale
H-5
Objective
..
Content
Tieto puuttuu
Materials
Tekniikan matematiikka 1 – Henttonen, Oinonen, Uusitalo: Edita
Tekniikan matematiikka 2 – Henttonen, Peltomäki, Uusitalo: Edita
Moodlealustalle tulevat muut materiaalit
Teaching methods
Luennot Zoomissa.
Laskuharjoitukset kampuksella. Monimuoto-opiskelijoilla lähijaksoilla, päiväopiskelijoille lähijaksojen ulkopuolella.
Opintojakson aikana palautettavat harjoitukset.
Tentit Moodletentteinä.
Exam schedules
Ensimmäinen tentti tehtävissä 23.10.-29.10.22.
Toinen tentti tehtävissä 4.12.-10.12.22.
Yksittäisestä tentistä ei voi saada hylättyä arvosanaa. Arviointia suhteutetaan jatkuvasti koko opintojakson arviointiin. Tenttiä tai tenttejä pääsee uusimaan vasta, kun opintojakso on kokonaisuudessaan suoritettu ja arvioitu.
Tätä opintojaksoa ei voi suorittaa pelkästään tenttimällä, osaamisen näytöllä mahdollista.
Completion alternatives
Opintojakso on suoritettavissa kokonaisuudessaan verkko-opintoina. Lähijaksoille osallistumista suositellaan vahvasti, mutta näiltä poissaolo(t) on korvattavissa erikseen ohjeistettavalla vastaavalla itsenäisellä työskentelyllä.
Student workload
Opintojakson suorittaminen vaatii jatkuvaa pitkäjänteistä työskentelyä.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Hyvä (3)
Tulokset ja tekeminen ovat pääosin laadukasta. Tulosten raportointi on lähes virheetöntä ja etenee loogisesti. Laskurutiini on jo hyvällä tasolla. Opiskelija ymmärtää matematiikan ammattiaineissa käytettävänä työvälineenä.
Hyvä (4)
Tulokset ja tekeminen ovat laadukasta. Opiskelija osaa käyttää matriiseja, derivointia ja integrointia ammattiaineisiin liittyvissä tehtävissä. Tulosten esittäminen on loogista, perustelevaa ja hyvää matematiikan kieltä.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä (5)
Tulokset ja tekeminen ovat korkealaatuisia. Opiskelija ymmärtää matriisien, derivoinnin ja integroinnin merkityksen ja osaa soveltaa niitä eri yhteyksissä. Tulosten esittäminen on asioita perustelevaa ja arvioivaa virheetöntä ammatti- ja asiakieltä.
Qualifications
NULL