Mathematics Methodology in Civil Engineering (5 cr)
Code: R501RL414-3002
General information
- Enrollment
- 13.03.2023 - 15.09.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 30.08.2023 - 15.12.2023
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Bachelor of Engineering, Construction Engineering
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 60
- Degree programmes
- Degree Programme in Civil Engineering
- Teachers
- Minna Korhonen
- Teacher in charge
- Minna Korhonen
- Groups
-
RA51R22SBachelor of Engineering, Civil Engineering (blended studies), Rovaniemi, autumn 2022
- Course
- R501RL414
Evaluation scale
H-5
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Location and time
Syyslukukausi 2023.
Verkko-opetus järjestetään Zoomissa arki-iltaisin klo 17:15-20:30. Verkko-opetus tallennetaan.
Osa opetuksesta järjestetään lähiopetuksena (Jokiväylä 11, Rovaniemi).
Materials
Oppimateriaali Moodlessa. Tukena voi käyttää esim. seuraavia kirjoja: Grossman: Calculus of One Variable, Third Edition, tai Grossman: Calculus, Fifth Edition. Insinöörin matematiikka, Tuomilehto, Holmpund, Huuskonen, Makkonen, Surakka, EDITA. Differentiaali- ja integraalilaskenta: Ojalain laskuopit. Ojala, Timo, Satakunnan ammattikorkeakoulu. 2016. (http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016121320092)
Teaching methods
Opetustunneilla varmistetaan aihepiirien perusasioiden hallinta. Osa aiheista voidaan opiskella itsenäisesti ohjeistettujen harjoitustehtävien tai muun tukimateriaalin avulla. Tunneilla saa tarvittaessa ohjausta tehtäviin, jotka sisällytetään opintojakson arviointiin.
Exam schedules
Tenttien ajankohta sovitaan opintojakson alussa. Uusintatentit voi suorittaa kevätlukukauden 2024 loppuun mennessä
Completion alternatives
Harjoitustehtävien suoritus itsenäisesti on mahdollista.
Student workload
Opintojakson laajuus 5 op vastaa noin 135 h opiskelijan työmäärää.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset perus- ja soveltavan tason oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat pääosin laadukasta. Tehtävien raportointi on asianmukaista ja vakiintuneen matemaattisen notaatiokäytännön mukaista.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät omatoimisesti ja itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat korkealaatuisia. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja arvioivaa. Opiskelija noudattaa raportoinnissa matematiikassa käytössä olevia merkintätapoja.
Qualifications
NULL