Skip to main content

Thermology (5 cr)

Code: R501RL180-3001

General information


Enrollment
03.10.2022 - 15.01.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
16.01.2023 - 05.05.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Bachelor of Engineering, Construction Engineering
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 60
Degree programmes
Degree Programme in Civil Engineering
Teachers
Minna Korhonen
Teacher in charge
Minna Korhonen
Groups
R51R21S
Bachelor of Engineering, Civil Engineering, Rovaniemi, autumn 2021
Course
R501RL180

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opetus jakaantuu kevätlukukaudelle. Sisällön alustava sijoittuminen lukujärjestystunteihin ilmoitetaan Moodlessa, ja sitä päivitetään ryhmän etenemisen mukaan.

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Location and time

Rantavitikka (Jokiväylä 11), Rovaniemi

Materials

Oppimateriaali on saatavilla Moodlessa.

Teaching methods

Opetustunneilla perehdytään opintojakson teemoihin esimerkkien avulla ja ratkaistaan tehtäviä, jotka sisällytetään opintojakson arviointiin.

Student workload

Opintojakson laajuus 5 op vastaa noin 135 h opiskelijan työmäärää

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa selittää lämpöopin peruskäsitteiden merkitykset. Opiskelija osaa selittää termodynamiikan määritelmät. Opiskelija osaa laskea lämpöopin ja termodynamiikan laskuja itsenäisesti. Kirjallisissa tuotoksissa opiskelija käyttää perustelevaa ja hyvää ammatti- ja asiakieltä.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa selittää lämpöopin peruskäsitteiden merkitykset. Opiskelija osaa selittää termodynamiikan määritelmät. Opiskelija osaa laskea soveltavia lämpöopin ja termodynamiikan laskuja itsenäisesti. Kirjallisissa tuotoksissa opiskelija käyttää perustelevaa ja arvioivaa, virheetöntä ammatti- ja asiakieltä. Tehtävien suorittamisessa opiskelijan ajankäyttö on suunnitelmallista.

Qualifications

NULL

Go back to top of page