Skip to main content

Marketing Research (5 cr)

Code: R301LL93OJ-3004

General information


Enrollment
01.03.2023 - 25.09.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
02.10.2023 - 31.12.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
2 cr
Virtual portion
3 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Bachelor of Business Administration, Business Economics R
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 35
Degree programmes
Degree Programme in Business Management
Teachers
Minna-Maarit Jaskari
Teacher in charge
Minna-Maarit Jaskari
Groups
R31L22SA
Tradenomikoulutus, liiketalous (päiväopinnot), Rovaniemi, syksyt 2022
Course
R301LL93OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Markkinointitutkimuksen keskeiset teoriat ja käsitteet:
Osaat käyttää markkinointitutkimusta markkinoinnin päätöksenteossa ja tunnet keskeiset teoriat ja käsitteet.

Tutkimusmenetelmät:
Osaat markkinointitutkimusprosessin vaiheet hyvin, ja osaat ohjauksessa toteuttaa kyselyn/haastattelun.

Tulosten tulkitseminen ja esittäminen:
Osaat kerätä tietoa eettisesti ja luotettavast. Osaat laatia tutkimusraportin ja tulkita tuloksia huomioiden tiedonhakuprosessin.

Assessment criteria, excellent (5)

Markkinointitutkimuksen keskeiset teoriat ja käsitteet:
Osaat markkinointitutkimusprosessin vaiheet erittäin hyvin ja osat käyttää, arvioida ja analysoida markkinointitutkimuksen mahdollisuuksia markkinoinnin päätöksenteossa. Tunnet keskeiset teoriat ja käsitteet.

Tutkimusmenetelmät:
Osaat käyttää erilaisia tutkimusmenetelmiä laajasti ja osaat valita oikeat tutkimusmenetelmät ja toteuttaa kyselyn/haastattelun.

Tulosten tulkitseminen ja esittäminen:
Osaat kerätä tietoa monipuolisesti, eettisesti ja luotettavasti. Osaat laatia tutkimusraportin ja tulkita tuloksia avaten tiedonhakuprosessin tautoja.

Qualifications

NULL

Go back to top of page