Skip to main content

Cadastral Surveys and Land Management (5 cr)

Code: R501ML413-3001

General information


Enrollment
14.03.2022 - 16.09.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
05.09.2022 - 12.12.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Bachelor of Engineering, Surveying Technology
Campus
Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 60
Degree programmes
Degree Programme in Land Surveying
Teachers
Sami Porsanger
Teacher in charge
Sami Porsanger
Scheduling groups
Harjoitusryhmä 1 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
Harjoitusryhmä 2 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
Groups
R51M22S
Bachelor of Engineering, Surveying Technology (day time learning), Rovaniemi, autumn 2022
Small groups
Harjoitusryhmä 1
Harjoitusryhmä 2
Course
R501ML413

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Tasaisesti syksyn mittaan.

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Location and time

Koulun atk-luokat lukujärjestyksen mukaan.

Materials

Oppimateriaali tulee moodle-alustalle.
Kirjallisuuslinkit tulevat moodleen.

Teaching methods

Opetus tapahtuu pääasiassa oppitunneilla harjoitustöitä ohjatusti tehden.

Employer connections

Tehtävän annoissa jäljitellään työelämän ongelmanratkaisutilanteita.
Käytetään mm. Maanmittauslaitoksen aineistoja.

Exam schedules

Tentti opintojakson lopussa. Uusinnasta voi sopia opettajan kanssa.

Completion alternatives

Harjoitustehtävät voi tehdä myös itsenäisesti.

Student workload

n. 10 lähiopetuskertaa lukujärjestyksen mukaisesti.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa tuottaa yksinkertaisia kiinteistötekniikkaan liittyviä tuotoksia ohjeiden mukaisesti. Opiskelija ymmärtää, että miten ja miksi maankäyttöä suunnitellaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti tuottaa kiinteistötekniikkaan liittyviä asiakirjoja. Tuotoksissa ei ole virheitä. Opiskelija osaa käyttää alan ammattikieltä sujuvasti.

Qualifications

NULL

Go back to top of page