Skip to main content

Customer Interface and Business Networks (5cr)

Code: YAMK025-3002

General information


Enrollment
02.07.2022 - 31.07.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2022 - 31.12.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Virtual portion
4 cr
Mode of delivery
Blended learning
Teaching languages
finnish
Seats
1 - 30
Teachers
Marja Lempiäinen
Teacher in charge
Marja Lempiäinen
Course
YAMK025

Evaluation scale

H-5

Objective

Opiskelija osaa suunnitella ja organisoida asiakasrajapinnassa toimivien liiketoimintaverkostojen toimintaa ja johtaa niitä. Opiskelija hallitsee ekosysteemisen liiketoiminnan sopimiseen liittyvät käytänteet ja yhteisöllisen viestinnän työvälineet. Opiskelija hallitsee asiakastarpeen määrittelytavat ja osaa suunnitella ja johtaa asiakaskokemusta verkostossa.

Execution methods

Verkkotuettu opetus muun muassa AC. Oppimisympäristönä toimii Moodele.

Accomplishment methods

Monimuoto-opinnot: Lähiopetus, etäopetus, itsenäinen opiskelu.

Content

Liiketoimintaverkostot ja johtaminen
Ekosysteemit ja dynaamiset liiketoimintaverkostot
Asiakaskokemuksen johtaminen
Verkostossa sopiminen ja yhteisöllinen viestintä

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija
- osaa hankkia ja analysoida tietoa tulevaisuuden liiketoimintaverkostoista
- osaa käyttää asiakasjohtamisen työkaluja verkostoissa
- osaa toimia verkoston ongelma- ja konfliktitilanteissa ja ymmärtää verkostossa sopimisen
periaatteet
- osaa soveltaa saamaansa tietoa liiketoimintaverkostojen johtamiseen ja kehittämiseen

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija
- osaa hankkia, analysoida ja soveltaa tietoa tulevaisuuden liiketoimintaverkostoista
- osaa käyttää ja soveltaa asiakaskokemuksen johtamisen työkaluja verkostoissa
- osaa perustellen toimia verkoston ongelma- ja konfliktitilanteissa ja hallitsee verkostoissa
sopimisen periaatteet
- osaa perustellen soveltaa saamaansa tietoa liiketoimintaverkostojen johtamiseen ja
kehittämiseen

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija
- osaa itsenäisesti ja luovasti hankkia, analysoida ja soveltaa tietoa tulevaisuuden
liiketoimintaverkostoista
- osaa luovasti ja itsenäisesti käyttää ja soveltaa asiakaskokemuksen johtamisen työkaluja
verkostoissa
- osaa perustellen ratkaista verkoston ongelma- ja konfliktitilanteita ja hallitsee
erinomaisesti verkostoissa sopimisen periaatteet
- löytää luovia ja uusia keinoja soveltaa saamaansa tietoa liiketoimintaverkostojen
johtamiseen ja kehittämiseen

Go back to top of page