Athlete as a Brand (5cr)
Code: R705LL45-3001
General information
- Enrollment
- 02.07.2020 - 31.07.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2020 - 20.11.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Teaching languages
- finnish
Evaluation scale
H-5
Objective
After this study unit
• You recognize and know how to apply basic marketing techniques in personal branding
• You can name your own skills and you know how to set goals to demonstrate them.
• You can plan targeted online communication
• You can use digital communication environments to develop professional networks
Content
Theme 1. Basic marketing techniques: basic techniques and their application in personal branding.
Theme 2. Identification of one's own competence: setting a goal for the demonstration of professional competence.
Theme 3. Digital tools: digital communication environments and web communication design.
Materials
Määritellään Moodlessa.
Teaching methods
Opintojakso koostuu lähiopetuksesta, itsenäisesti tai ryhmässä tehtävistä oppimistehtävistä, ryhmäkeskusteluista sekä vertaisilta ja opettajilta saatavista palautteista sekä niiden jatkotyöstöstä.
Oppimisympäristöinä toimivat Moodle, erilaiset sosiaalisen median alustat ja viestintäympäristöt.
Student workload
133 h
Assessment criteria, satisfactory (1)
Arvioinnin kohteet ja osaaminen:
Markkinoinnin perustekniikat
Oma osaaminen ja sen hyödyntäminen
Digitaaliset työkalut
Verkostoituminen ja verkkosisällöntuotanto
Tyydyttävä 1:
Opiskelija osaa nimetä markkinoinnin perustekniikkoja ja soveltaa niitä yksinkertaisiin tilanteisiin.
Opiskelija osaa nimetä omaa osaamistaan yleispiirteiltään ja asettaa helppoja tavoitteita osaamisen hyödyntämiseen.
Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisia työkaluja ja viestintäympäristöjä oman osaamisen markkinoinnissa.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa verkkoviestintää tehtävänannon mukaisesti.
Tyydyttävä 2:
Opiskelija osaa nimetä markkinoinnin perustekniikat ja soveltaa niitä sujuvasti yksinkertaisiin tilanteisiin.
Opiskelija osaa nimetä omaa osaamistaan yleispiirteiltään ja asettaa tavoitteita osaamisen hyödyntämiseen.
Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisia työkaluja ja viestintäympäristöjä ammatillisen verkoston rakentamisessa ja oman osaamisen markkinoinnissa.
Opiskelija osaa itsenäisesti suunnitella ja toteuttaa verkkoviestintää tehtävänannon mukaisesti.
Assessment criteria, good (3)
Arvioinnin kohteet ja osaaminen:
Markkinoinnin perustekniikat
Oma osaaminen ja sen hyödyntäminen
Digitaaliset työkalut
Verkostoituminen ja verkkosisällöntuotanto
Hyvä 3:
Opiskelija osaa käyttää markkinoinnin tekniikkoja ja soveltaa niitä sujuvasti.
Opiskelija osaa nimetä oman ydinosaamisensa ja vahvuutensa sekä asettaa tavoitteita osaamisen hyödyntämiselle.
Opiskelija osaa hyödyntää tavoitteellisesti digitaalisia työkaluja ja viestintäympäristöjä ammatillisen osaamisen markkinoimiseen.
Opiskelija osaa itsenäisesti suunnitella ja toteuttaa kohderyhmät huomioivaa verkkoviestintää.
Hyvä 4:
Opiskelija osaa käyttää markkinoinnin tekniikkoja ja soveltaa niitä sujuvasti ja laaja-alaisesti.
Opiskelija osaa sanoittaa omaa osaamistaan perustellusti sekä asettaa tavoitteita osaamisen hyödyntämiseen.
Opiskelija osaa hyödyntää tavoitteellisesti ja suunnitelmallisesti digitaalisia työkaluja sekä tavoitteeseen sopivia viestintäympäristöjä ammatillisen osaamisen markkinoimiseen.
Opiskelija osaa itsenäisesti suunnitella, toteuttaa ja kehittää kohderyhmät huomioivaa monikanavaista verkkoviestintää.
Assessment criteria, excellent (5)
Arvioinnin kohteet ja osaaminen:
Markkinoinnin perustekniikat
Oma osaaminen ja sen hyödyntäminen
Digitaaliset työkalut
Verkostoituminen ja verkkosisällöntuotanto
Erinomainen 5
Opiskelija osaa käyttää markkinoinnin tekniikkoja asiantuntevasti ja yhdistää niitä kokonaisuuksiksi.
Opiskelija osaa sanoittaa omaa ydinosaamistaan perustellusti sekä asettaa innovatiivisia tavoitteita osaamisen hyödyntämiseen.
Opiskelija osaa hyödyntää tavoitteellisesti, suunnitelmallisesti ja innovatiivisesti digitaalisia työkaluja ja tavoitteeseen sopivia viestintäympäristöjä ammatillisen osaamisen markkinoimiseen.
Opiskelija osaa itsenäisesti suunnitella, toteuttaa ja kehittää kohderyhmät huomioivaa vaikuttavaa monikanavaista verkkoviestintää.
Further information
Opintojakson käytyään opiskelija:
Tunnistaa ja osaa soveltaa markkinoinnin perustekniikkoja henkilöbrändäyksessä, osaa nimetä omaa osaamista, osaa asettaa tavoitteita ammatillisen osaamisen esilletuomiseen, osaa suunnitella tavoitteellista verkkoviestintää, osaa hyödyntää digitaalisia viestintäympäristöjä ammatillisten verkostojen kehittämisessä.