Skip to main content

Tools and softwares for learning (5 cr)

Code: K502K14OJ-19004

General information


Enrollment
19.03.2021 - 12.09.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
30.08.2021 - 17.12.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Bachelor of Engineering, Mechanical Engineering
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 62
Degree programmes
Degree Programme in Mechanical Engineering
Teachers
Päivi Honka
Arto Jäntti
Jari Lehtoväre
Teacher in charge
Arto Jäntti
Course
K502K14OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

..

Content

Tieto puuttuu

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä (3)
Opiskelija hallitsee opinnoissa tarvittavien ohjelmistojen, kuten Word, PowerPoint, Excel peruskäytön vaaditulla perustasolla ja kykenee itsenäiseen työskentelyyn sekä viestintään liittyvien ohjelmistojen peruskäytön vaaditulla perustasolla ja kykenee itsenäiseen työskentelyyn. Opiskelija tuntee yleisimpien dokumenttien rakenteen ja osaa käyttää viestintää oman alansa ammattitehtävissä.

Hyvä (4)
Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja hallitsee opinnoissa tarvittavien ohjelmistojen, kuten Word, PowerPoint, Excel soveltaen niiden ominaisuuksia omassa työssään. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja hallitsee ja soveltaa osaamistaan myös viestintään liittyvien ohjelmistojen käytössä. Opiskelijan käyttämä kieli on laadukasta ja raporttien sekä dokumenttien laatu on erittäin hyvä.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä (5)
Opiskelija kykenee täysin itsenäiseen työhön opinnoissa tarvittavien ohjelmistojen, kuten Word, PowerPoint, Excel ja osaa käyttää niiden ominaisuuksia laajasti omassa työssään. Opiskelija kykenee täysin itsenäiseen työhön myös viestintään liittyvien ohjelmistojen käytössä ja osaa käyttää niiden ominaisuuksia laajasti omassa työssään. Opiskelijan viestintätaidot ovat kiitettävällä tasolla ja osoittavat asiaan perehtyneisyyttä vahvasti.

Qualifications

NULL

Go back to top of page