Innovating and Redesigning Services (5 cr)
Code: R301YH17OJ-19003
General information
- Enrollment
- 19.03.2021 - 31.07.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 13.09.2021 - 19.11.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Service Management in Digital Era
Evaluation scale
H-5
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Location and time
Pakollinen kontaktiopetus: 27.9 ja 15.11. 2021 klo 17-21 /Teams
Teaching methods
Osaamistavoitteet:
Opiskelija osaa hankkia ja tulkita käyttäjätietoa ja soveltaa sitä palvelujen muotoilun eri vaiheissa.
Opiskelija osallistaa sidosryhmiä suunnitteluprosessiin erilaisilla menetelmillä ja kehittää viestintä- ja vuorovaikutustaitoja.
Opiskelija osaa muodostaa palvelukonsepteja eri palvelukanaviin liittyen.
Opintojakson ydinsisältö
-palvelumuotoilun suunnitteluprosessi
-asiakas- ja käyttäjätiedon keruu- ja analysointimenetelmät
-suunnitteluajattelun (design - thinking) perusteet
-soveltava palvelumuotoilun tehtävä, uusiopalvelun suunnittelu
-sosiaalisen median työkalut
Student workload
Opintojakso on 5 op laajuinen eli 127 h.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Hyvä H3-H4
Opiskelija
- osaa hankkia, analysoida ja soveltaa käyttäjätietoa uusiopalvelujen muotoiluun
- osaa käyttää erilaisia viestintä- ja vuorovaikutustaitoja monipuolisesti sidosryhmien osallistamisessa
- osaa perustellen kehittää uusia palvelukonsepteja palvelumuotoilun menetelmää soveltaen
Assessment criteria, excellent (5)
Erinomainen K5
Opiskelija
- Osaa itsenäisesti ja luovasti hankkia, analysoida ja soveltaa käyttäjätietoa uusiopalvelujen muotoiluun
- osaa luovasti ja itsenäisesti käyttää erilaisia viestintä- ja vuorovaikutustaitoja perustellen valittujen sidosryhmien osallistamisessa
- löytää luovia ja uusia keinoja kehittää uusia palvelukonsepteja palvelumuotoilun menetelmää soveltaen
Qualifications
NULL