Skip to main content

Electric Drives and Automation (5 cr)

Code: K53SL144OJ-18009

General information


Enrollment
01.08.2020 - 10.01.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
04.01.2021 - 31.05.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme Electrical and Automation Engineering
Teachers
Jukka Hietamäki
Teacher in charge
Heikki Isometsä
Course
K53SL144OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

..

Content

Tieto puuttuu

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tyydyttävä (1)
Sähkökäytöt ja automaatio osaaminen on ohjauksen varassa.
Opiskelijan viestintä ja dokumentointi on puutteellista.
Tuotostavoitteet saavutetaan ohjaajan opastuksella.
Opiskelija on osallistunut työskentelyyn, mutta ollut pääosin passiivinen.
Tyydyttävä (2)
Sähkökäytöt ja automaatio osaaminen on pääosin itsenäistä, mutta puutteellista.
Opiskelijan viestintä ja dokumentointi sisältää jonkin verran asia- ja kielivirheitä ja puutteita.
Tuotostavoitteet saavutetaan ohjaajan opastuksella ja osin itsenäisesti.
Opiskelijan toiminta on osin suunnittelematonta.

Assessment criteria, good (3)

Hyvä (3)
Sähkökäytöt ja automaatio osaaminen on pääosin itsenäistä.
Opiskelijan viestintä ja dokumentointi on hyvää ammatti- ja asiakieltä.
Tuotostavoitteet saavutetaan pääosin itsenäisesti.
Opiskelijan toiminta on pääosin hallinnassa.
Hyvä (4)
Sähkökäytöt ja automaatio osaaminen on itsenäistä ja systemaattista.
Opiskelijan viestintä ja dokumentointi on analyyttista, perustelevaa ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Tuotostavoitteet saavutetaan itsenäisesti.
Opiskelijan toiminta on pääosin suunnitelmallista.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä (5)
Sähkökäytöt ja automaatio osaaminen on omatoimista, itsenäistä ja systemaattista.
Opiskelijan viestintä ja dokumentointi on analyyttista, perustelevaa ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Tuotostavoitteet saavutetaan itsenäisesti.
Opiskelijan toiminta on suunnitelmallista.

Qualifications

NULL

Go back to top of page