Skip to main content

Thermal Physics and Waves (5 cr)

Code: K53SL042OJ-19006

General information


Enrollment
01.01.2021 - 30.08.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
06.09.2021 - 03.12.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Virtual portion
4 cr
Mode of delivery
Blended learning
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 60
Degree programmes
Degree Programme Electrical and Automation Engineering
Teachers
Jan Stenlund
Teacher in charge
Markku Saastamoinen
Scheduling groups
Harjoitusryhmä 1 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
Harjoitusryhmä 2 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
Small groups
Harjoitusryhmä 1
Harjoitusryhmä 2
Course
K53SL042OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

..

Content

Tieto puuttuu

Location and time

Syksy 2021
AC-luennot ja laboratoriot

Materials

Hautala, Peltonen: Insinöörin (AMK) fysiikka, osa 1. Lahden TEho-Opetus Oy

Peltonen, Perkiö, Vierinen: Insinöörin (AMK) fysiikka, osa 2. Lahden Teho-Opetus Oy.

Tunneilla ja moodlessa jaettava materiaali.

Teaching methods

Luennot, laskuharjoitukset, kotona tehtävät tehtävät, laboraatiot ja raportointi.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa tehdä oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat pääosin laadukasta. Tulosten raportointi on lähes virheetöntä ja etenee loogisesti. Mittaukset, tulosten käsittely ja laskurutiinit ovat jo hyvällä tasolla. Ymmärrät fysiikan ammattiaineissa käytettävänä työvälineenä. Ajankäyttö on pääosin hallinnassa.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa lämpöopin, värähtely- ja aalto-opin yleiset lainalaisuudet. Opiskelija osaa tehdä oppimistehtävät omatoimisesti ja itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat korkealaatuisia. Osaat käyttää apuna matemaattisia työvälineitä, kuten laskinta ja tietokoneohjelmistoja. Osaat soveltaa fysiikkaa ammattiaineissa. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja arvioivaa virheetöntä ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on suunnitelmallista.

Qualifications

NULL

Go back to top of page