Marketing Research (5 cr)
Code: R301LL93OJ-3003
General information
- Enrollment
- 01.03.2022 - 15.08.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2022 - 31.12.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Bachelor of Business Administration, Business Economics R
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 35
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
- Teachers
- Minna-Maarit Jaskari
- Teacher in charge
- Tarja Tammia
- Groups
-
R31L21STradenomikoulutus, liiketalous (päivätoteutus), Rovaniemi, syksy 2021
- Course
- R301LL93OJ
Evaluation scale
H-5
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Markkinointitutkimuksen keskeiset teoriat ja käsitteet:
Osaat käyttää markkinointitutkimusta markkinoinnin päätöksenteossa ja tunnet keskeiset teoriat ja käsitteet.
Tutkimusmenetelmät:
Osaat markkinointitutkimusprosessin vaiheet hyvin, ja osaat ohjauksessa toteuttaa kyselyn/haastattelun.
Tulosten tulkitseminen ja esittäminen:
Osaat kerätä tietoa eettisesti ja luotettavast. Osaat laatia tutkimusraportin ja tulkita tuloksia huomioiden tiedonhakuprosessin.
Assessment criteria, excellent (5)
Markkinointitutkimuksen keskeiset teoriat ja käsitteet:
Osaat markkinointitutkimusprosessin vaiheet erittäin hyvin ja osat käyttää, arvioida ja analysoida markkinointitutkimuksen mahdollisuuksia markkinoinnin päätöksenteossa. Tunnet keskeiset teoriat ja käsitteet.
Tutkimusmenetelmät:
Osaat käyttää erilaisia tutkimusmenetelmiä laajasti ja osaat valita oikeat tutkimusmenetelmät ja toteuttaa kyselyn/haastattelun.
Tulosten tulkitseminen ja esittäminen:
Osaat kerätä tietoa monipuolisesti, eettisesti ja luotettavasti. Osaat laatia tutkimusraportin ja tulkita tuloksia avaten tiedonhakuprosessin tautoja.
Qualifications
NULL