Skip to main content

Electric Circuits (5 cr)

Code: K53SL102OJ-18008

General information


Enrollment
03.08.2020 - 10.01.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
04.01.2021 - 31.05.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 60
Degree programmes
Degree Programme Electrical and Automation Engineering
Teachers
Kari Kenttä
Teacher in charge
Kari Kenttä
Scheduling groups
Harjoitusryhmä 1 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
Harjoitusryhmä 2 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
Harjoitusryhmä 3 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
Small groups
Harjoitusryhmä 1
Harjoitusryhmä 2
Harjoitusryhmä 3
Course
K53SL102OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

..

Content

Tieto puuttuu

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää kolmivaihejärjestelmän periaatteen ja peruskytkennät sekä opiskelija osaa ratkaista yksinkertaisia 3-vaiheisia sähköpiirejä. Opiskelija pystyy suoriutumaan laskuharjoituksista, laboraatioista, simuloinnista ja raportoinnista lähes itsenäisesti. Opiskelija osaa hyödyntää osoitinlaskentaa sähköpiirien laskennassa. Tulokset ja tekeminen ovat pääosin laadukasta. Tulosten raportointi on lähes virheetöntä ja etenee loogisesti. Ajankäyttö on pääosin hallinnassa.
Hyvä (4)
Opiskelija osaa muodostaa itsenäisesti virtapiiriyhtälöitä ja osaa soveltaa niihin eri ratkaisumenetelmiä. Opiskelija osaa itsenäisesti työskennellä laboraatiossa. Tulokset ja tekeminen ovat laadukasta. Tulosten esittäminen on loogista, perustelevaa ja hyvää ammattikieltä. Ajankäyttö on hallinnassa.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä (5)
Opiskelija ymmärtää ja osaa soveltaa tasa- ja vaihtosähköpiirien peruslakeja teoriassa ja käytännössä. Opiskelija tekee oppimistehtävät omatoimisesti ja itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat korkealaatuisia. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja arvioivaa virheetöntä ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on suunnitelmallista.

Qualifications

NULL

Go back to top of page