Managing the Customer Experience (15cr)
Code: R81ML44OJ-18004
General information
- Enrollment
- 02.12.2019 - 31.12.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2020 - 31.12.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 15 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Teaching languages
- Degree programmes
- Degree Programme in Tourism
- Teachers
- Marja Lempiäinen
- Tuija Syväjärvi
- Matti Liimatta
- Teacher in charge
- Marja Lempiäinen
- Course
- R81ML44OJ
Evaluation scale
H-5
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Hyvä (3)
Opiskelija osaa kuvata asiakaskokemuksen johtamista. Hän osaa suunnitella ja soveltaa matkailun markkinointia ja myyntiä eri kohderyhmille. Hän osaa hyödyntää digitaalisen toimintaympäristön työvälineitä ja ratkaisuja asiakaskokemuksen johtamisessa.
Hyvä (4)
Opiskelija osaa kuvata asiakaskokemuksen monipuolisesti. Hän osaa suunnitella ja soveltaa matkailun markkinointia ja myyntiä monipuolisesti eri kohderyhmille. Hän osaa hyödyntää digitaalisen toimintaympäristön työvälineitä ja ratkaisuja monipuolisesti asiakaskokemuksen johtamisessa.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä (5)
Opiskelija osaa kuvata ja analysoida asiakaskokemuksen johtamista monipuolisesti ja perustellusti. Hän osaa suunnitella ja soveltaa matkailun markkinointia ja myyntiä innovatiivisesti eri kohderyhmille. Hän osaa hyödyntää digitaalisen toimintaympäristön työvälineitä ja ratkaisuja innovatiivisesti asiakaskokemuksen johtamisessa.