Social media and digital communication (1cr)
Course unit code: KOKE_DIGI25B
General information
- Credits
- 1 cr
- Teaching language
- finnish
Objective
•Osallistuja osaa käyttää keskeisiä somekanavia tarkoituksenmukaisesti
•Osallistuja osaa laatia viestinnän vuosikellon ja suunnitella sisältöjä
•Osallistuja tunnistaa viestinnän eettiset kysymykset ja somekäytännöt
Content
Tässä moduulissa käsitellään sosiaalisissa medioissa (Facebook, Instagram ja LinkedIn) toimimista, tehokasta ja turvallista käyttöä, mahdollisuuksia sekä verkkoetiikkaa. Koulutuspäivien aikana käsitellään käytännönläheisesti viestinnän suunnittelua, sisällöntuotantoa ja vastuullista verkossa toimimista. Osallistujat oppivat erottamaan ammatillisen ja henkilökohtaisen somen käytön sekä kehittämään omaa tai organisaation näkyvyyttä digitaalisissa kanavissa.
Further information
Suunnittelija Netta Riponiemi, netta.riponiemi@ulapland.fi, 040 4868 547
Execution methods
• Etäopetus: Luennot (8 h), jotka tallennetaan.
• Itsenäiset harjoitustehtävät osana opetuskertoja.
Accomplishment methods
• Osallistuminen koulutuskertoihin
• Itsenäinen työskentely ja harjoitustehtävät