Skip to main content

Reflecting on Learning at Work (2cr)

Course unit code: KKAS3800V24

General information


Credits
2 cr

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- tunnistaa kasvatusalan asiantuntijuuden ja osaamisen soveltamismahdollisuudet työelämässä
- tunnistaa työharjoittelun merkityksen oman asiantuntijuuden kehittymiselle ja omien uravalintojen mahdollistajana
- dokumentoida ja arvioida harjoittelukokemusta oman ammatillisen kasvun näkökulmasta
- sanallistaa omaa osaamistaan sekä
- asettaa omat ammatillisen kehittymisen tavoitteensa.

Content

Harjoitteluun liittyvät oppimistehtävät (blogi, verkkokeskustelu ja harjoitteluportfolio).

Assessment criteria, approved/failed

Hyväksytty: kaikki harjoitteluun liittyvät oppimistehtävät on suoritettu hyväksyttävästi.
Hylätty: yksi tai useampia harjoitteluun liittyvistä oppimistehtävistä on suorittamatta, tai täydennettäväksi arvioitua oppimistehtävää ei ole täydennetty.

Materials

Opintojakson oppimateriaalit ja tehtävät löytyvät opintojakson Moodle-työtilasta. 

 


Further information

Korvaavuudet: KKAS3700 Harjoittelun (8 op) tai sen osan voi korvata soveltuvalla työkokemuksella. Työssä oppimisen reflektoinnista (2 op) ei saa korvaavuutta, vaan se suoritetaan laatimalla arvioiva essee opiskelijan valitsemasta, työssä oppimiseen liittyvästä aiheesta. Opintokokonaisuuden (10 op) voi korvata kokonaan Lapin yliopiston erillisillä opettajan pedagogisilla opinnoilla, jos liittää kyseisen kokonaisuuden tutkintoon. Korvaavuusanomus osoitetaan tiedekunnassa harjoittelusta vastaavalle opettajalle.

Execution methods

Opintojakso toteutetaan Moodle-oppimisympäristössä.
Itsenäinen ja yhteisöllinen työskentely 54 h.
Opetusprofiili: ETÄ 2

Accomplishment methods

- Harjoittelun alkaessa opiskelija aloittaa blogin kirjoittamisen ja osallistuu verkkokeskusteluihin toisten harjoittelussa olevien opiskelijoiden kanssa.
- Harjoittelun kuluessa opiskelija laatii harjoitteluportfolion. Harjoitteluportfolio sisällytetään kasvatustieteilijän portfolioon.

Go back to top of page