Skip to main content

Information Security in Digital BusinessLaajuus (5 cr)

Course unit code: T42T142OJ

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish

Objective

Kykenet kehittämään digitaalisen liiketoiminnan tietoturvaa

Content

Tällä opintojaksolla toteutat ja dokumentoit digitaalisen liiketoiminnan tietoturvan kehittämistoimenpiteitä.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tyydyttävä 1

Toteutat ja dokumentoit digitaalisen liiketoiminnan tietoturvan kehittämistoimenpiteitä. Dokumentointi sekä tietoturvatyökalujen ja -menetelmien hyödyntäminen on puutteellista.

Tyydyttävä 2

Toteutat ja dokumentoit digitaalisen liiketoiminnan tietoturvan kehittämistoimenpiteitä. Dokumentaatiosta on tunnistettavissa yrityksiä ymmärtää tehtyjä ratkaisuja teorioiden ja toimintamallien avulla. Tietoturvatyökalujen ja -menetelmien hyödyntäminen on osittain puutteellista.

Assessment criteria, good (3)

Hyvä 3

Toteutat ja dokumentoit digitaalisen liiketoiminnan tietoturvan kehittämistoimenpiteitä. Dokumentaatiossa kuvataan toteutusta teorioiden ja käsitteiden avulla. Tietoturvatyökalujen ja -menetelmien asiantuntevaan hyödyntämiseen on pyritty.

Hyvä 4

Toteutat ja dokumentoit digitaalisen liiketoiminnan tietoturvan kehittämistoimenpiteitä. Pyrit parhaiden käytänteiden hyödyntämiseen. Dokumentaatiossa on käytetty teoriaa ja käsitteitä selittämässä tehtyjä toimenpiteitä sekä tukemassa esitettyjä väitteitä. Tietoturvatyökalujen ja -menetelmien hyödyntäminen on asiantuntevaa.

Assessment criteria, excellent (5)

Hyvä 5

Toteutat ja dokumentoit digitaalisen liiketoiminnan tietoturvan kehittämistoimenpiteitä parhaiden käytänteiden mukaisesti. Dokumentaatiossa selitetään ja perustellaan tehtyjä toimenpiteitä teorioiden, toimintamallien ja käsitteiden avulla. Myös toteutuskelpoisia vaihtoehtoisia menettelytapoja on pohdittu. Tietoturvatyökalujen ja -menetelmien hyödyntäminen on asiantuntevaa ja monipuolista.

Assessment criteria, approved/failed

Hylätty 0

Tietosi, taitosi ja/tai tekemisesi ei vastaa tasoa Tyydyttävä 1

Go back to top of page