Basics of Game Programming (5cr)
Code: T400BA32-3001
General information
- Enrollment
 - 01.10.2021 - 31.12.2021
 - Registration for the implementation has ended.
 
- Timing
 - 04.04.2022 - 30.04.2022
 - Implementation has ended.
 
- Number of ECTS credits allocated
 - 5 cr
 
- Mode of delivery
 - Contact learning
 
- Teaching languages
 - finnish
 
- Seats
 - 10 - 40
 
Evaluation scale
H-5
                    
Content scheduling
Tarkempi sisällön jaksotus löytyy Moodle-työtilasta. Työtila avautuu viikolla 13.
                    
Objective
Tieto puuttuu
                    
Content
Tieto puuttuu
                    
Location and time
Toteutus lähiopintoina tietokoneluokassa (mahdolliseti AC:ssa) ja Moodle-työtilassa 4.4. - 1.5.2022.
                    
Materials
Sähköinen opiskelumateriaali, joka löytyy toteutuksen Moodle-työtilasta. Työtila avautuu viikolla 13.
                    
Teaching methods
Lähiopetus (mahdollisesti AC), päivisin klo 9.00 - 11.30 ja 12.30 - 15.00. Tarkemmat ajankohdat ks. lukujärjestys.
Itsenäinen työskentely
                    
Exam schedules
Toteutuksessa ei järjestetä tenttejä.
                    
Student workload
Opintojakson laajuus on 5 op, mikä tarkoittaa n. 133 tuntia opiskelijan työtä. Ajankäyttösuunnitelma on seuraava:
*Opetus ja ohjaus 12 x 3 h -> 36 h ja itsenäinen työskentely 97 h.
                    
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
                    
Assessment criteria, good (3)
Hyvä
Osaat 3D grafiikan ja pelimoottorin avulla tuottaa yksinkertaisen ohjelman
                    
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä
Osaat 3D grafiikan ja pelimoottorin avulla tuottaa monipuolisen ohjelman
                    
Qualifications
NULL