Skip to main content

Competence of Evidence Based Activity (5cr)

Code: 799Y8HOJ-19003

General information


Enrollment
16.03.2020 - 03.12.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.11.2020 - 31.12.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Virtual portion
4 cr
Mode of delivery
Blended learning
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 30
Degree programmes
Master in Digital Health Services and Wellness Technology
Teachers
Tuulikki Keskitalo
Satu Elo
Teacher in charge
Soili Vesterinen
Course
799Y8HOJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Location and time

11.12.2020 klo 8-16 Kosmos, Tietokatu 1,Kemi

Materials

Terveys- ja hyvinvointialan kansallinen ja kansainvälinen tutkimuskirjallisuus.
- Hotus.fi sivuston näyttöön perustuvan toiminnan materiaalit.
- Kankkunen & Vehviläinen-Julkunen. 2009. Tutkimus hoitotieteessä.
- Korhonen, Jylhä ja Korhonen. 2018. Näyttöön perustuva toiminta - tarpeesta tuloksiin.
- Paasivaara, Suhonen & Nikkilä. 2008. Innostavat projektit.
- Salonen 2013. Näkökulmia tutkimukselliseen ja toiminnalliseen opinnäytetyöhön. Saatavilla: http://julkaisut.turkuamk.fi/isbn9789522163738.pdf
- Stolt M., Axelin A. & Suhonen R. (toim.) 2016. Kirjallisuuskatsaus hoitotieteessä. University of Turku, A: 73/2016

Teaching methods

Opetus tapahtuu monimuoto-opetuksena ja pitää sisällään lähiopetuspäivän(asiantuntijaluennot), sähköiset tallenteet sekä itsenäiset tehtävät. Opintojaksolla käytetään Moodle verkko-oppimisalustaa.Sähköiset tietokannat ja oppimisympäristöt
Oppimistehtävät:
Ennakkotehtävä, itsenäiset tehtävät ja itsenäinen tiedonhaku
Oppimisen ohjaus:
Oppimisen ohjaus ja palautteen antaminen tapahtuvat jatkuva-aikaisesti lähiopetuspäivänä sekä verkko-oppimisympäristössä.
Oman oppimisen arviointi.
Lähiopetuksessa on pakollinen läsnäolo

Student workload

5 opintopistettä vastaa 135 opiskelijan työtuntia.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä H3–H4:

Opiskelija
-hankkii ja arvioi tutkimustietoa kehittämisen perustaksi kriittisesti ja laaja-alaisesti sekä kotimaisia että kansainvälisiä lähteitä hyödyntäen
-soveltaa näyttöön perustuvan toiminnan kokonaisprosessia johtamisen vastuualueella työyksikössä, organisaatiossa ja alueellisesti
-hallitsee tutkimustiedon hyödyntämisen, mikä näkyy tarkoituksenmukaisten lähteiden käytössä, tutkimustiedon analysoinnissa ja arvioinnissa sekä tutkimustulosten synteesin laadinnassa
-tuottaa tavoitteellisia ja perusteltuja työyksikön, organisaation tai alueen kehittämissuunnitelmia ja ratkaisuja ottaen huomioon toimintakulttuurin.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä K 5:
Opiskelija
-luo johdonmukaisen tutkimuksellisen kehittämisen tietoperustan hyödyntäen sekä kotimaisia että kansainvälisiä tutkimustietolähteitä kriittisesti analysoiden
-hallitsee näyttöön perustuvan toiminnan kokonaisprosessin johtamisen vastuualueella työyksikössä, organisaatiossa ja alueellisesti
-hallitsee tutkimustiedon laaja-alaisen hyödyntämisen, mikä näkyy tarkoituksenmukaisten lähteiden käytössä, tutkimustiedon analysoinnissa ja arvioinnissa sekä tutkimustulosten synteesin laadinnassa
-arvioi ja kehittää tavoitteellisesti ja yhteisöllisesti työyksikön, organisaation tai alueen olemassa olevia käytäntöjä ja toimintakulttuuria.

Qualifications

NULL

Go back to top of page