Siirry suoraan sisältöön

Digitaaliset ratkaisut (10op)

Opintojakson tunnus: T42T13OJ

Opintojakson perustiedot


Laajuus
10 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Tämän moduulin aikana tietosi ja taitosi kehittyvät erityisesti näillä aihealueilla: Digitaaliset ratkaisut ja palvelunhallinta.

Tämän moduulin jälkeen ymmärrät digitaalisten ratkaisujen ja palvelunhallinnan merkityksen liiketoiminnan tehokkuudelle. Tämän lisäksi osaat suositella erilaisiin liiketoimintatarpeisiin vastaavia digitaalisia ratkaisuja ja palveluita sekä niiden hallintamenetelmiä.

Sisältö

Tämän opintojakson aikana tuotat digitaalisen ratkaisun, joka vastaa case yrityksen liiketoiminnan ongelmaan. Perehdyt ongelman analysoinnin työkaluihin ja menetelmiin tutkimalla ilmenneitä ongelmia. Tämän lisäksi selvität mitä digitaaliset ratkaisut ja palvelut ovat ja kuinka niitä hallitaan. Selvität erilaisten digitaalisten ratkaisujen ja palveluiden sopivuutta vertailemalla niitä liiketoiminnan tarpeisiin. Selvität miten erilaiset viitekehykset toimivat, mihin ne perustuvat ja kuinka niitä voidaan sovelletaan digitaalisten ratkaisujen ja palveluiden hallintaan. Selvität miksi ja miten erilaisia liiketoimintaprosesseja tuetaan digitaalisten ratkaisujen ja palveluiden avulla

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tyydyttävä
Arvioinnin kohde

Tiedät mitä digitaaliset ratkaisut ja palvelut ovat ja kuinka niitä hallitaan:

Selität millaisista komponenteista digitaaliset ratkaisut ja palvelut koostuvat sekä kuinka niitä hallitaan yleisellä tasolla

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä
Arvioinnin kohde

Tiedät mitä digitaaliset ratkaisut ja palvelut ovat ja kuinka niitä hallitaan:

Edellisen lisäksi selität kuinka digitaalisia ratkaisuja ja palveluita räätälöidään asiakkaiden ja käyttäjien tarpeiden mukaan

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä
Arvioinnin kohde

Tiedät mitä digitaaliset ratkaisut ja palvelut ovat ja kuinka niitä hallitaan:

Edellisen lisäksi perustelet miksi ja selität kuinka erilaisia digitaalisia ratkaisuja, -palveluita, ja liiketoimintaprosesseja yhdistetään

Siirry alkuun