Skip to main content

Productization and branding (5cr)

Code: C-02536-LI00AM63-3003

General information


Enrollment
14.11.2025 - 05.01.2026
Registration for the implementation has begun.
Timing
02.02.2026 - 29.04.2026
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Institution
Centria University of Applied Sciences, Talonpojankatu 2, Kokkola
Teaching languages
finnish
Seats
1 - 15

Evaluation scale

0-5

Objective

-Opiskelija ymmärtää tuotteistuksen ja brändäyksen merkityksen osana markkinoinnin ja myynnin suunnittelua. -Opiskelija osaa hyödyntää brändin suunnittelun työkaluja. -Opiskelija osaa tuotteistaa ja hyödyntää tuotteistamisen suunnittelun työkaluja. -Opiskelija osaa hyödyntää markkinatietämystä (kilpailija-analyysit, asiakasymmärrys) osana brändi- ja tuotteistustyötä.

Content

Keskeiset käsitteet Brändin suunnittelun työkalut Henkilöbrändäys Kilpailija-analyysi Asiakastyytyväisyyden arviointi ja mittaaminen

Teaching methods

Toteutetaan hybrid-opetuksena ristiinopiskeluna Lapin amk:n matkailun koulututuksen kanssa.

Go back to top of page