Skip to main content

Service Design (5cr)

Code: R301LL95OJ-3001

General information


Enrollment
16.03.2020 - 24.08.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.09.2020 - 01.12.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Campus
Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
Teaching languages
finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business Management
Teachers
Jorma Mölläri
Kati Koivunen
Teacher in charge
Kati Koivunen
Course
R301LL95OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Materials

Koivisto, M. 2019. Palvelumuotoilun bisneskirja. Löytyy e-kirjana Lapin amk:n kirjastosta.
Linkki: https://www.ellibslibrary.com/book/9789521435782
https://blog.practicalservicedesign.com/
Muu opettajan osoittama materiaali.

Teaching methods

Tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen perehtyminen käytännön case-harjoitusten avulla. Työpaja-tapaamiset, jotka koostuvat teorialuennoista, keskustelusta ja vertaisarvioinneista. Opintojaksolla pidetään digitaalista oppimispäiväkirjaa. Oman osaamisen arviointi ennen ja jälkeen opintojakson.

Employer connections

Opintojaksolla tehdään yhteistyötä ROKKE-hankkeen kanssa.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Palvelumuotoilun peruskäsitteet:
Osaat kuvata keskeiset palvelumuotoilun keskeiset käsitteet.

Asiakaslähtöinen kehittäminen:
Ymmärrät asiakaslähtöisen palveluiden ja tuotteiden kehittämisen periaatteet ja osaat soveltaa tietoa käytäntöön.

Palvelumuotoilun menetelmät:
Osaat hyödyntää palvelumuotoilun menetelmiä palvelujen kehittämisessä.
Osaat tunnistaa asiakastarpeita ja suunnitella niitä vastaavan palvelukokemuksen.

Assessment criteria, excellent (5)

Palvelumuotoilun peruskäsitteet:
Käytät ja yhdistelet erilaisia palvelumuotoilun käsitteitä ja teorioita.

Asiakaslähtöinen kehittäminen:
Ymmärrät asiakaslähtöisen palveluiden ja tuotteiden kehittämisen periaatteet ja osaat soveltaa tietoa itsenäisesti käytäntöön.

Palvelumuotoilun menetelmät:
Osaat hyödyntää palvelumuotoilun menetelmiä palvelukokemuksen kehittämistyössä. Osaat itsenäisesti tunnistaa asiakastarpeita ja suunnitella niitä vastaavan innovatiivisen palvelukokemuksen.

Qualifications

NULL

Go back to top of page