Skip to main content

Productization and branding (5cr)

Course unit code: C-02536-LI00AM63

General information


Credits
5 cr
Teaching language
finnish
Institution
Centria University of Applied Sciences

Objective

-Opiskelija ymmärtää tuotteistuksen ja brändäyksen merkityksen osana markkinoinnin ja myynnin suunnittelua. -Opiskelija osaa hyödyntää brändin suunnittelun työkaluja. -Opiskelija osaa tuotteistaa ja hyödyntää tuotteistamisen suunnittelun työkaluja. -Opiskelija osaa hyödyntää markkinatietämystä (kilpailija-analyysit, asiakasymmärrys) osana brändi- ja tuotteistustyötä.

Content

Keskeiset käsitteet Brändin suunnittelun työkalut Henkilöbrändäys Kilpailija-analyysi Asiakastyytyväisyyden arviointi ja mittaaminen

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opintojakson osaamistavoitteet on saavutettu tyydyttävästi.

Assessment criteria, good (3)

Opintojakson osaamistavoitteet on saavutettu hyvin.

Assessment criteria, excellent (5)

Opintojakson osaamistavoitteet on saavutettu erittäin hyvin.

Go back to top of page