Productization and branding (5cr)
Course unit code: C-02536-LI00AM63
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- finnish
- Institution
- Centria University of Applied Sciences
Objective
-Opiskelija ymmärtää tuotteistuksen ja brändäyksen merkityksen osana markkinoinnin ja myynnin suunnittelua. -Opiskelija osaa hyödyntää brändin suunnittelun työkaluja. -Opiskelija osaa tuotteistaa ja hyödyntää tuotteistamisen suunnittelun työkaluja. -Opiskelija osaa hyödyntää markkinatietämystä (kilpailija-analyysit, asiakasymmärrys) osana brändi- ja tuotteistustyötä.
Content
Keskeiset käsitteet Brändin suunnittelun työkalut Henkilöbrändäys Kilpailija-analyysi Asiakastyytyväisyyden arviointi ja mittaaminen
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opintojakson osaamistavoitteet on saavutettu tyydyttävästi.
Assessment criteria, good (3)
Opintojakson osaamistavoitteet on saavutettu hyvin.
Assessment criteria, excellent (5)
Opintojakson osaamistavoitteet on saavutettu erittäin hyvin.